2012. december 9., vasárnap

I'm back, hahaha

Hát öhm. Azt hiszem már elég régen jártam errefelé, nem voltam mostanában aktív. Amit amúgy nagyon sajnálok, de mostanában nem igazán néztem animéket, inkább filmeket vagy sorozatokat, de egy olyan film sem volt, ami megfogott volna annyira, hogy írjak róla. Sorozatokat meg nehezen fejezek be, ezért körülbelül egyről tudnék írni, ami természetesen tervben van, csak ki tudja mikor hagyja lustaságom, hogy megírjam. Tehát a lustaság is nagy szerepet játszott abban, hogy ne írjak kritikákat. Nem csinálok amv-ket sem, mert amúgy az időm nagy részét elveszi az iskola (természetesen...), ráadásul ott is mostanában sok plusz feladatom volt. Karácsonyi ajándékokat gyártok, ezen a héten beteg voltam, de végig wowoztam vagy pihentem (persze, már megint az a hülye wow), tehát mondhatni az animés része az életemnek kicsit leapadt. De nem kell félni, nagyon sok animét nézek (mindig ez van), és remélhetőleg hamarosan a szezonos animéknek is vége, hiszen azokat folyamatosan követem. Így majd tudok hozni kritikákat. Apropó. Az Avataros kritikákat is meg kell majd írnom, ezért amint végre sikerül összekapnom magam, egy olyanra is számíthattok.

Tehát tervben van:
- The American Horror Story Season 1 (sorozat, befejeztem)
- Avatar: The Last Airbender (anime, befejeztem)
- Avatar: The Legend of Korra (anime, befejeztem)
- Beelzebub (anime, 10/60)
- Sword Art Online (anime, haladok a kijövetellel)
- Tonari no Kaibutsu-kun (anime, haladok a kijövetellel)
- Sukitte Ii na yo (anime, haladok a kijövetellel)
- Dusk Maiden of Amnesia (anime, 8/12)
- Accel World (anime, 13/24)
- Zetman (anime, 7/13)
- Durarara!! (anime, 15/24)
- Saint Seiya: The Lost Canvas (anime, 13/26)
- Arcana Famiglia (anime, 3/12)
- Bokura ga Ita (anime, 6/26)
- Fruits Basket (5/26)
- K Project (anime, haladok a kijövetellel)
- Hagure Yuusha no Esetia (anime, 1/12)
- Tokyo Mew Mew (anime, 6/52)
- Jigoku Shoujo Season 2 (anime, 5/26)
- Black Lagoon (anime, 6/12)
- Kimi ni Todoke (anime, 1/12)
- Uta no Prince-sama Maji Love 1000% (anime, 3/13)
- Macross Frontier (anime, 1/25)
- Kuroko no Basuke (anime, 13/24)
- The World God Only Knows (anime, 3/12)
- Chihayafuru (anime, 1/25)
- Onegai Teacher (1/12)

Szóval mint láthatjátok, van bőven pótolni valóm..:D Most egy reggeli kakaó mellé azt hiszem nézek Tokyo Mew Mew-t, amit amúgy már láttam addig, amíg le van szinkronizálva, de tényleg végig akarom nézni, ezért elkezdtem előröl. Nem ígérek időpontokat, hogy miket mikorra fejezek be, mert ezek mellett ezeregynyi dolgom van, de az biztos, hogy befejezem őket és hozom a kritikákat. Valamikor.:D