2011. augusztus 31., szerda

A day full of Ao no Exorcist

Ma szinte egész nap Ao no Exorcist-et néztem.*-* Iszonyat jó anime.*---* Ahogy gondoltam, simán befúrta magát a kedvenceim közé. Már leszedtem a tizennyolcadik részig, és megnéztem a tizenharmadik részig. Nos, eddig nagyon sok minden történt. Rin beszerzett magának egy macskát, többet tudott meg az apjáról (nem a Sátánról, hanem a papról, aki nevelte), barátait megerősítette, ilyenek. Volt egy rész, amikor Shiemi próbálkozott barát szerzéssel. Undorító rész volt, utálom ezt a csajt. Állandóan nyavalyog, sír, világfájdalma van, kihasználtatja magát, gyenge, idegesítő, Rin meg Yukio körül legyeskedik, balfasz mód kimonoban mászik állandóan és ilyen kis apróságok kergetnek az őrületbe. Hogy a faszba tud egy ilyennel leállni Rin?! Istenem, kérlek ments meg engem az ilyen karakterektől! Viszont felbukkant egy másik csajszi, Shura, aki eddig a csuklyás antiszociális srácot alakította, de kiderült, hogy csak beépített ember, és igazából csaj. Ahogy észrevettem nagyon is a Tengen Toppa Gurren Lagann-ból Yoko-t próbálták lerajzolni. Hogy miért? Csak rá kell nézni. Állandóan melltartó/bikini(?) felsőben császkál, vörös haja van (annyi különbséggel, hogy elől szőke melír), rövid gatya. Bár nem igazán sikerült nekik. Vagyis szerintem.:D

Egyáltalán nem tudnak melleket rajzolni! Sőt, nőket sem. Olyan csúnyákra csinálják meg szegényeket, hogy már nekem fáj. Shiemi is csúnya, Izumo-t sem tudták valami szépre megrajzolni, főleg az a szemöldök.. Shura még a legszebb nő az eddigiek közül komolyan. Csak neki a testét baszták el.:D Ja, és az a Paku (milyen név ez?) csajszi is csúnya volt. Perszee a bishi rajzolás az megy nekik.. ah. Azt hiszem kénytelen leszek hozzászokni ehhez, mert nem igen fog változni. Elgondolkodtató viszont, hogy ez egy 2011-es anime, tehát akkor most a továbbiakban ilyen ratyi minőségű munkát fognak kiadni a kezükből? Érdekes mód még 2010-ben is tudtak egy értelmes női karaktert összehozni. Ebben az animében viszont sajnos egy olyat se találni. Na jó, talán Shura, őt egy kicsit megkedveltem, de attól még csúnyák a mellei.:DDD Amúgy Shura és Rin egész jól néznek ki együtt *tanakodik*. Ajj, akkor inkább már Shura, mint Shiemi! Csak azt a szőke picsát ne adják Rin mellé, könyörgöm.x.x'