2011. november 5., szombat

Anime? Anime.

Elkezdtem a Nyan Koi!-t, a Blood-C-t és folytattam a Bleach-et. Akkor most vélemények. Kezdjük talán a Bleach-el. Egész este azt akartam nézni, de aztán leragadtam a Blood-C-nél, mindegy. Szóval eljutottam ahhoz a naaagy jelenthez, amikor Miss Nagycsöcs majdnem lesmárolta Ichigot. 141. rész. Hogy engem milyen durva fejfájás és hányinger kapott el.. ne akarjátok megtudni. Hogy a faszba lehet egy részt ilyen rohadt idegesítőre megcsinálni? Egész végig az van benne, hogy Orihime cikázik, előadja a mártírt és hasonlók. Hát őszintén a here se kíváncsi erre. Úgy imádom, hogy ezek a végtelenségig el tudnak húzni mindent. Oké, hogy időhúzás miatt, de ha lenne ezeknek eszük, akkor mondjuk pl a harcokat elhúzhatják, mert az még izgalmas is lenne, vagy a fillereket jól, élvezetesre csinálják. Akkor nem rinyálna senki, és nem akarna eret vágni a fillerektől senki. Azon meg végkép kiakadtam, hogy Orihime meg Rukia harcol, oszt' ha háromszor nem használták ugyanazt a jelenetet, akkor egyszer sem. A pofám leszakad. A lusta büdös formájukat, hogy nem tudtak valamit oda kitalálni. A manga vagy ötvenszer érdekesebb volt még úgy is, hogy az nem mozog és nem is színes. Ezt a részt elbaszták. Mondjuk mit nem basznak el az animében? Számomra a Bleach anime marha nagy csalódás volt. Többre számítottam. Ezek csak állni tudnak, bámulni egymásra, éveket elpofázni, hogy megmagyarázzák a bonyolultabbnál bonyolultabb hülyeségeiket és hasonlók. Na. Azért szeretem ám a Bleach-et.<3 Csak eddig jó nagy szar az anime.:DD Ettől függetlenül láwolom a mangát. Na jó, erős reményeket fűzök a későbbiekbe. De most jobban lekötött a Blood-C.
Egész este ezt néztem. Tizenkét részes, és igazából valami Blood+ koppintásnak mondják, vagy minek. Én a csaj nevén és a feladatán kívül nem sok hasonlóságot találtam. Na jó, meg az emlékét elveszítő csajban is van hasonlóság. Magyarán ébredj fel hülye picsa van mindkét animében. Lényeg a lényeg, hogy nagyon szórakoztató anime úgy gondolom. Egyből beleszerettem, és nem bírok lecuppanni róla. Nem szövegelek az alap történetről, ha valakit érdekel, akkor elolvassa AA-n. Különben innentől SPOILEREZNI FOGOK. Tehát van ez a Tokizane nevű srác, aki valami eszméletlenül jól néz ki.:DD Tudom, hogy gáz egyből erre gondolni, de remélem összejön Sayaval, vagy ilyesmi. Egyébként Saya hihetetlenül hülye. A pofájába mondja szegény srác, hogy te egy nagyon fontos személy vagy számomra, meg különleges vagy blablabla, ez meg megkérdezi, hogy miért mondja ezeket! Hát a pofám leszakad. Csak így lestem, hogy ennyire sötét ember már nem létezik komolyan. Mindegy. Ami még felbaszta az agyam, az a cenzúra. Hát hogy tőből rohadna le a keze annak, aki a fél képernyőt eltakarta hosszú fekete/fehér csíkkal egy kurva levágott fej miatt! Ember, naponta több ilyen izé képet látok meg videót, ez meg így kitörli? Van ott egy rajzolt levágott láb, húú hallod, összeszarom magam. Aki nem bírja amúgy se nézze. Meg különben is, minek van a karika? Ezt nem értettem a Rosario to Vampire-nél. Ott is az a köcsög cenzúra, ami denevér formájában a csajok seggét takargatta el. Vigyázzanak, visszamaradok a fejlődésben, mert az a kurva bugyi ott van. Ahj anyám, de felbasz az emberek hülyesége. Minek rajzolják meg akkor olyanra, ha amúgy is kicenzúrázzák? Nem értem. Amin még jót röhögtem az az, hogy Saya állandóan vérben pancsol. De komolyan. Ő akármit csinálhat, akárhova mehet, mindig véres lesz. Meg mindenki vére rá spriccel. Micsoda véletlen.:D
A másik anime az meg a Nyan Koi!, ami szerintem talán egy kicsit hasonlít a Princess Lover-re, de nem mondom, hogy PL koppintás, mert nem tudom melyik volt előbb. Itt is középpontban van egy srác, akit vagy öt csaj vesz körül, és mindegyik szerelmes belé. De persze a legfontosabb csajszi egy nagyon aranyos, szép, ügyes, okos, sportos csaj, akibe maga a srác is bele van esve. Mint a PL-nél, itt is reménykedem, hogy nem ezzel a csajjal jön majd össze Junpei. Ja, és még a nevük is hasonlít: PL-ben Teppei, NyK-ban Junpei, höh, micsoda véletlen.:D Mindegy, míg a PL-ben a fényűzés, a gazdagok élete játssza a fő témát, addig itt a macskák. Iiigen, a macskák, ugyanis Junpei volt olyan rohadt ügyes, hogy sikerült valami macska istent magára haragítania, ezért el lett átkozva. Érti ezek után a macskák nyelvét, és feladatba kapta, hogy segítsen 100x macskáknak, különben ő maga is macskává válik. Ja, Junpei allergiás rájuk, tehát amint ez bekövetkezne, azonnal bele is fulladna az allergiájába. Persze ő ezt nagyon félvállról veszi meg blablabla. Csak a szokásos. Néhány új szituációval megtoldva. Őszintén szólva a PL után eléggé unalmas számomra ez az anime, de az elején még ledaráltam egyből hét részt. Azért vicces, de találtam jobbat, és nem nagyon akarok visszatérni rá.:D Talán még a Bleach-et is szívesebben nézem.