2011. szeptember 29., csütörtök

Anime: Ao no Exorcist, Bakemonogatari, No.6, Gosick, Starry Sky

Már elég régen volt animés jellegű post - meg úgy egy rólam szóló -, szóval most beiktatok egyet.:))


Először is Ao no Exorcist. Elérkeztem az utolsó előtti részhez, az utolsót még várom, de már nagyon! Simán kedvenc anime lett, tudtam. És Mephisto igenis démon! Háhá.:D Rint és Yukiot változatlanul imádom, Bont és Shimat is, a lányok közül meg kizárólag Shurat.^^" Az a hülye picsa Shiemi még mindig idegesít. Legszívesebben megkínoznám és kiírnám a faszra az egészből. Leszarom milyen fájdalmai vannak, ő milyen kurva jó karakter, ÉN UTÁLOM. Kész.xd Az utolsó részben ha sikeresen összejön Rinnel vagy Yukioval, akkor én feldobom a pacskert. Na de egyébként Sátán papa is nagyon ütősen felbukkant, kiderült, hogy beleszeretett egy földi emberkébe, és most miatta (RIn és Yukio anyja) akarja kicsinálni az emberiséget, összeolvasztani Assiaht és Gehennat, szóval jah. De azért kicsiny kölykeit sem kíméli, hiszen Rint majdnem kinyírta, Yukiot meg megszállta. Hát szép dolog ez, apuka? Ejnye-benye, drága szerelmed sem hiszem, hogy ezt akarná, de eddig asszem nem jut el a tudatod. Amúgy én csípem Sátánt.:D Kövezzetek meg, akkor is.

No.6. Ezt is befejeztem. És mit ne mondjak, nagyon szép történet! Az elején nagyon nagy lelkesedéssel kezdtem el, és ez a vége felé se hagyott alább, hiszen már annyira nagyon vártam a végét, és amikor az bekövetkezett kb uristen. Először is - spoiler -, amikor lelőtték Shiont én szabályosan elkezdtem sírni. Mostanában nem ment a sírás, de ott .. Uristen, szét sírtam az agyam. És akkor a legkevésbé sem számítottam volna rá, hogy újra feléled, erre meg tessék. Arra meg aztán már tényleg nem fizettem volna be, hogy szétválnak! Anyás. Az addig oké, hogy új életet kezdenek, de ezt együtt nem lehet?! Oh My God. Rohadt nagy szopatás, így olyan rosszul érzi magát az ember, hogy szétmentek, és nem is biztos, hogy találkoznak. Egyébként az a két csókjelenet nagyon jól meg volt csinálva. Főleg az első. "Jóéjtpuszi." Ahw.:(( Megjegyzés: Nezumi totál úgy néz ki, mint Kanda.

Gosick. Ennek ma reggel álltam neki, ilyen nyomozgatós anime. Nekem eddig nagyon tetszik, tele van izgalommal, humorral és az a goth loli ruha nagyon jó a kis csajon.:D Tényleg mint egy baba. De azért a tipikus szerelmi szál már itt is megtalálható, és akkor jön a szokásos "felvállaltad magadra a terhet", azaz, hogy vele legyen, meg ilyenek. AMV-kben láttam is, hogy a csajszika bezárva él valahol, és egy rendőr intézte el neki a szabadulását, de csak a könyvtár tetejébe, ahol egy botanikus kert (!!) helyezkedik el. Első morbid dolog, hogy mi a rákot keres egy botanikus kert egy kibaszott nagy könyvtár tetején? Mióta működtetünk könyvtárakban botanikus kertet? Bár érdekes ötlet, tetszik is, de na. Nem tudtam valóságban elképzelni, bár nem is muszáj, mert valóságban ilyet szerintem senki nem csinálni (vagy ha tévednék, és már van, akkor elnézést). A szellem. A kislány egyébként nagyon okos. Olyanokra gondol, amiket én kb fél év gondolkodás után se feltételeznék. Mondjuk az a pipa a szájában nem tudom minek, de hát na. Szóval eddig tetszik, majd meglátjuk mi lesz.


Bakemonogatari. Ez egy olyan szinten elvont anime, hogy az valami hihetetlen. Az eleje teljességgel lenyűgöző, az az esés jelenet a kedvencem. Valami kurva jól megcsinálták. Elég érdekes tény, hogy ilyen dolgok vannak benne, mint rák, aki elveszi a súlyodat, vagy megduplázza (de ez a külsődön nem látszik meg). Az, hogy Araragi vámpír volt nagyon tetszik, és az ötlet, hogy visszaváltozhatott emberré annak fejében, hogy havonta iszik egyszer vért, a sebei ugyanúgy begyógyulnak és ugyanolyan erős. Ah, borzasztóan jó ötlet. A lila hajú lány neve hosszú és nehéz leírni, szóval őt inkább most nem nevezném meg. Az első két rész után viszont kezdett egy kicsit unalmas lenni, most az ötödiknél tartok - pont azért, mert unalmas. Majd valahogyan átverekszem magam az unalmas részeken. Azt nagyon utálom benne, hogy ilyen nagyon gyorsan váltogató képeket baszkod be az elejébe, és alig lehet elcsípni egy-egy szódarabot, ha meg állandóan a space gombot nyomogatom, akkor sosem jutok sehova. Megszokható végül is, meg az érdekes összetétele, hogy random bevagdos fekete, vörös, meg hasonló feliratokat egy színes lapra. Nem értem mire jó, de tetszik. Kíváncsi vagyok már a végére, de sajnos annyira nem, hogy állandóan ezt lessem.^^"

Starry Sky. Ez valami borzalmas anime. Tizenegy perces részek, semmiről nem szóló történet - ja de igen. Szereplőket mutat be -, borzalmasan jó grafika, és mindez egy animében. Őszintén a grafikája miatt kezdtem el, de már nagyon bánom, mert rohadt szar. Én viszont olyan vagyok, hogy nem szeretek semmit félbe hagyni, ezért letöltöttem kb a felét, aztán majd egyszer, amikor rengeteg szabadidőm lesz, megnézem. De most komolyan. Én semmi értelmet nem tudtam kivenni a történetből. Van egy kis csávesz, aki elvesztett valami, pici kislány visszaadja neki, együtt nézik az égen a csillagokat, utána a kicsi csávesz minden este azon az elveszett távcsövön keresztül kémleli az eget. Elmegy abba a suliba, ahol ez a már nem kicsi csajszi jár, és két részenként mutatja be az anime a szereplőket. Rohadt unalmas! Egyébként Tsubasa a kedvencem (szíp lila haja van, fülhallgatóval a fején járkál - nem egyértelmű?), és a szép rajzolásnak köszönhetően a yaoisták nagyon is jól kitudják magukat élni rajta. Más pozitívumot nem találok benne. Egyébként Tsubasa karakterén nagyon meglepődtem. Azt hittem, hogy valami kemény srácnak fogják beállítani, mivel állandóan fülhallgatóval a fején járkál, és jó a haja. Nagy pofára esés volt, amikor kiderült, hogy feltalálósdit játszik, ezenkívül tök szerény és orrhangon beszél.