2011. december 26., hétfő

Gotcha

Végre sikerült átvágnom magam az Új Kapitány arc-on, azaz filler részen, ami 168-189-ig tartott. Igazából az eleje nagyon nehezen indult be, és komolyan unatkoztam, mint ahogy azt a fillereknél általában mindenki csinál, de aztán az egész kezdett átmenni izgalmasba, aztán megint unalmasba, és ez így ment. Tehát nagyon ingadozó volt az egész. Mondjuk a Bountos fillereknél nincs unalmasabb a világon, tehát.. Amiért ezt a blogot most megírom, az inkább a vége. Olyan 180. körül elkezdett érdekelni, hogy na vajon mi is lesz a vége. Eléggé megcsavarták az egészet, hiszen a here se gondolta volna, hogy Amagai - aki egyébként tök csúnya - lesz a fő gonosz. Amúgy már elég későre jár, tehát álmos vagyok, ebből pedig következik az, hogy nagyon kritikus állapotomban vagyok. A végével nem vagyok megelégedve, ahhoz képest mennyire jól ki tudtak volna jönni az egészből. Jó történet volt, bár engem felbaszott ez a Bakkoutou, vagy mi az isten, emrt egyrészt undorító csápokkal hatol be az emberek testébe, másrészt meg mert a Zanpaktou-k gyalázása.o.O De most komolyan. Hogy lehet ilyen szutykot kitalálni? Na mindegy. Tehát Lurichiyo-t bírtam, tetszik ez a többes szám első személyben való beszélés magáról. Meg olyan kis aranyos.:D De az egészet túlzásba vitte szerintem Ichigo, mármint találkozik egy kiscsajszival, és egyből "Jajj, várj rám, megmentelek!" jön? Atyaisten. De oké, ezt már megszokhattuk, legalábbis egy tapasztaltabb Bleach nézőnek az ilyen már fel sem tűnik. Én meg amúgy tapasztalt vagyok, csak úgy feltűnnek az ilyen szarok.:DD Tehát a vége. Először is eléggé nagy meglepetést keltett, hogy Amagai lett a fő muki, azonban Főparancsnok-saman behaltam. Hogy az az ember mekkora arc. Mondjuk ebben a fillerben nagyon nem tudták visszaadni a karakterét, nem mintha amúgy neki annyira lenne.. De na. Kajak szakadtam rajta. Amagai, miután földbe döngölte Ichigot: "Elnézést, ha várnod kellett. Most már rajtad a sor." Főparancsnok mit csinál? Bevágja a poker facet, lószart nem szól.. Amúgy a harc kezdeténél is ezt csinálta, szó nélkül átadta Ichigonak Amagait. Lehet nem ez volt a tervük vele, de nekem nagyon nagy arcnak jött le.:D Mármint oké, tök álmos vagyok, lehet kipihent aggyal ilyen fel sem tűnik, de nekem kb úgy jött az egész, hogy Főparancsnokunk szarik rá az egészre. Megpróbálta kiütni Amagai-t, hogy ne úgy látszódjon, mintha tényleg szarna rá az egészre, és amikor kiderült, hogy szart sem ér ellene, akkor csöndben álldogált és figyelte a harcot. Egy Shunpot még eltolt akkor, amikor kavicsok röpködtek az arcába, de aztán mást nem csinált.
Bocsánat, nem bírtam ki.
Egyébként maga a harc még izgalmas is lett volna, ha nem három részen keresztül húzzák (asszem ennyi volt), illetve ha nem állnak meg minden második támadás után beszélgetni. Amagai nagy szívszorító története után jött troll Ichigo, és megmondta neki szép szavakkal, hogy leszarja az élettörténetét. Szakadtam.:D Mondom végre valaki. Aztán persze fél szereplőgárda kis sad story-ját végig kellett hallgatni meg nézni, az én nyakam meg már nem bírja a kiképzést. Rájöttem, hogy Ichigo Hollow formban nem sokat pofázik. Mármint szinte semmit. Tisztára felveszi a Főparancsnok stílusát. Néz előre és bámul, hallgatja, hogy mit pofáznak neki. Szerintem engem tuti kiakasztana, ha nem szólna vissza. Arra is rájöttem, hogyha Ichigo helyében lennék, akkor csak szimplán beállnék az ellenség elé, ránéznék és azt mondanám, hogy én vagyok a főszereplő, halj meg! Tuti meghalna. Mármint istenem, annyiszor ellőttem magamban azt a poént, hogy amikor az ellenség kérdezte magában mégis ki a fene Ichigo, vagy hogy képes erre etc, hogy "Főszereplő." Annyira vicces, hogy nekik mindig van valami rejtett dolguk. Ez a filler elősegítette, hogy az amúgy megingathatatlan első helyről letávozzék Ichigo. Mármint a fan listámon. Na jó, ez nem igaz, csak gyengült az ottani erőssége. És a sors fintora, hogy megkedveltem Ichimaru Gin-t. ASD. Nem is volt benne.:D Hát tudjátok.. Izuru viszont nagyon is sokat, és akkor pofáztak arról, hogy blablabla nem tudta megállítani a kapitány lázadását (amit amúgy geci nagy hülyeségnek tartottam, hiszen nem Kira-n múlott a dolog), és akkor beugrott, hogy ahw Gin.:'d
Amikor meg végre vége volt az Amagai vs Ichigo harcnak, az a kis nyommer hát nem felkelt? Rátámadt Főparancsnokunkra, és jól átszúrta alul. Ő izé. Valahol ott.:D De miközben futott nagy hősiesen, ott volt Ichigo, Rukia, megjött vagy öt kapitány, illetve Yoruichi, ezenkívül még két tiszt is ott volt a Kasumi-Ooji klánból. Olyan simán megállíthatták volna, hogy az már siralmas, és amikor megtörtént a baj, nemhogy ám egyből nekiesnének, áá. Még ott ordibálják a Főparancsnok nevét, hát az agyam eldobom. Nem ám, majd azzal, hogy Yamamoto tájcsó nevét ordibáljátok, a kard kijön belőle, Amagai kinyiffan, a seb begyógyul. Ordítozzunk embertársainkért! Na mindegy, végül is sikerül megmagyarázniuk a félreértést, erre nemhogy Amagai tovább lépne, mert egy kis csorba esett a büszkeségén, áá. Kinyírja magát bazdmeg.:D Tanítsuk a gyerekeket az életre: ha egy kis megrázkódtatás ér bennünket, vagy tévedünk valamiben, akkor azonnal nyírjuk ki magunkat, mert úgy az tiszta. Mert megvédtük a büszkeségünket! Oh my gosh. A legnagyobb vicc, hogy ezt mindenki tolerálta. Ichigonak még volt annyi esze, hogy utána induljon és helyre rakja, de Byakuya persze megállította, hogy jajj egy férfi büszkesége, aki kapitány lett. Ki nem szarja le? Ez is ember, atyaisten. Byakuyáról jut eszembe. Ooolyan képen van, hogy be lehet tőle szarni.:D
Felelősséget nem vállalok érte.
Mára nekem ennyi Bleach elég is volt, kiakasztott a vége rendesen. Bár ennél színvonalasabb fillerrel nem hinném, hogy fogok találkozni, szóval becsülöm ezt a szart.:D Hogy állna egy felhőkarcoló a kezeitekbe, kedves filler készítők (és leszarom, hogy időhúzás meg blablabla).