2012. január 1., vasárnap

Winter Hunter


Elérkeztünk ismét egy újabb év elejéhez, engem meg aztán nem igazán érdekel. Először is úgy érzem, hogy egy nagyon jó szilvesztert és évet tudhatok magam mögött. És miért? Tudom, sok rossz dolog történt, de úgy összességében én jól éreztem magam, sok mindenkivel összebarátkoztam, és rengeteg boldog dolog történt velem. Valamiért a tegnap este után a bal szemem annyira fáj, hogy megdöglök tőle, de ez egyébként nem tudom miért van, vagy mi okozhatta. Örök rejtély marad. A helyesírás megint nem megy, a fejem fáj, hányingerem is van, a savam megint bassza a torkom, de! Jól éreztem magam tegnapeste, és asszem megéri. Ja, az egész napot is átaludtam. Mármint olyan fél kilenctől. Most kb olyan szinten vagyok, hogy érdekel a halált, hogy mi van. Türelmem meg aztán semmi az emberekhez.
Pont ezért van, hogy egyre többször kívánom, bárcsak egy kibaszott anime szereplő lennék, boldogan élhetném az életem és nem kéne fasz emberek hülyeségeitől olyan sokáig szenvednem. Vagy mittudomén, megyek a Bleach szereplőgárdájába boldogítani Ichigot.:D De most komolyan, akkora fájdalom van rajtam, hogy mindjárt elalszok.