2012. július 25., szerda

MondoCon 2012 Summer

Ím, hazajutottam MondoConról. Egy nagyon pici élménybeszámolót terveztem, mivel azt a sok dolgot leírni.. elvenné az egész napomat. Tehát reggel parókában és harci szerelésben felszálltam a buszra (azért a pocim takarására felvettem egy hatalmas kék kabátot), és aztán három órát utaztam, mire megérkeztem a Népligetbe. Ott már Nika és Meow vártak, akiket először meg sem ismertem, de ők engem egyből, szóval happy volt mindenki - közben két srác odavergődött hozzánk, mert ők sem tudták merre kell menni.
Balról Nika, Tomka, Meow
Felszálltunk egy villamosra (életemben először ültem akkor villamoson asd), majd találkoztunk Rosennel, és mentünk is a Hungexpo felé. No hát a sorbaállás kemény két órát vett igénybe, főleg hogy amúgy is előrébb kerültünk, mert voltak ismerőseink a sor közepén. Rengeteg embert ismertem meg plörkre, meg úgy amúgy is, nagyon örültem és hihetetlen érzés volt az egész. Az a sok ember, a sok cosplayes, a sok csodálatos ruha, és tudni, hogy ez a rengeteg ember itt mind szereti azt, amiért téged otthon kinevetnek... egyszerűen hihetetlen volt. Körülbelül olyan érzéseim voltak, mint egy gyereknek, aki először kóstolja meg a csokoládét.
No hát bevonultunk a jegyvásárlás után egyből az egyik épültbe, hogy húú vásároljuk le azt az ezer forintot, amit le lehetett, és akkor mangák. Nika persze Grimmjow-os kulcstartót vagy mit keresett, de nem talált, szóval amúgy nem is tudom, hogy levásárolta-e az övét, de én igen az enyémet, ráadásul Michy segítségével, mert volt olyan naaaagyon drága, és megosztotta velem - még mindig borzasztóan imádlak ám! Akkor ott lekaptam magamról a pulcsit, mert már borzalmasan melegem volt, és ugyebár nem azért készült a cp sem, hogy senki se lássa. Végig mászkáltunk még a kínálatokon a földszinten is, megtaláltam a Káosz Kapui második kötetét (!! amit már legalább fél éve kergetek), ugye a levásárolható kütyüből a Naruto negyedik kötetét vettem meg, beszereztem két Narutos kitűzőt, ettünk rament (ami amúgy nem az én gyomromnak való, vagy lehet kicsit később kellett volna vele próbálkozni), pocky-t, és amúgy még nem tudom mit szereztem be. Vízipipáztunk is, rengeteget járkáltunk, borzasztóan sok képet készítettünk, emberek után futkostunk, Meow meg az én szívemet összetörték (:"( xD) és még rengeteg minden volt. Tehát abszolút pozitív volt az egész, bár ahogy észrevettem ez a rendezvény is kezd egy kicsit kizökkenni az általunk normálisnak ítélt formájából, mert amikor egy Kensei cp-st megkértem, hogy ugyan hadd fotózzam már le, akkor kicsit furcsán nézett rám, meg eléggé vonakodva vágta be azt a pózt. Hát engem meg ez lepett meg, mert ugyanis ezen a rendezvényen pont azért öltözködnek be az emberek, hogy esetleg készüljenek róla képek, és másoknak is megengedje ezt. No mindegy. Összességében imádtam, nem akartam, hogy vége legyen, de sajnos gyorsan elszelelt, és már menni is kellett.


És még több kép megtalálható a devimen (ami ITTEN van), illetve faszbukon, de ott meg csak az ismerőseim láthatják.