2012. július 13., péntek

Készülődés

Pontosan hét nap még MondoConig. Egyébként én is kint leszek, szóval már nagyon várom. Ez a második conom, illetve az első, ahol be is öltözök. Már nagyon rég kiszemeltem egy karaktert, ami Saya volt a Blood-C-ből, de aztán változtattam, és úgy döntöttem, hogy nekem talán egy másik karakter sokkal jobban megérné. Hogy ki leszek, az még egyenlőre maradjon titok. Jövő hét pénteken fogok publikálni valószínűleg egy képet a cp-ről, illetve azt is el fogom árulni, hogy kicsoda is ő, mivel nem mondhatnám valami ismertnek. Annyit azért elárulhatok, hogy nem animéből lesz, de semmi többet.:) Tehát már nagyon lázasan készülődök, a paróka megvan, jövő héten viszem fodrászhoz megvágatni. A ruhát már leadtuk szerdán a varrónőnek, kedden pedig az anyagok nagy részét megvettük. Még kell egy-két apróság, illetve a cipő is nagyon kérdéses, a kesztyű meg ilyenek, de azokkal majd jövő héten foglalkozom, mert amúgy is megyünk fel Pestre a családdal, és ott talán több választási lehetőségem lesz. Majd hamarosan az övnek, illetve a karkötőnek, meg a nyakláncnak is nekiláthatok. Azokat viszont én fogom csinálni. Tudom, nem akkora dicsőség, ha varrónőhöz bekúrjuk a cuccokat, hogy csinálja meg, de egy kicsit bonyolult cp-t választottam elsőre, és már teljesen ki is futottam az időből (két héttel a con előtt feleszmélni, hogy még sehol nem vagyok a ruhával kicsit gázos..), tapasztalatom a témában meg aztán semmi nincs, szóval kénytelen voltam ehhez folyamodni. De majd próbálok varrogatni, hogy egyszer majd a saját kis cosplay ruhámban jelenhessek meg egy ilyen rendezvényen.:)
Amitől még félek az az utazás, hiszen most utazom először Pestre nem kocsival, ráadásul egyedül. Hogy hol szállok le, mivel megyek, hogy jutok ki a Hungexpohoz és még ilyen kis apróságok, az teljesen homályos, és orvosolnom kéne még a hétvégén a problémát, mert bajok lesznek. Aztán meg a con után három napot maradok Érden, az egyik barátnőmnél, és úgy utazok haza. A hazaút talán nem lesz annyira vészes, mert tudni fogom hol kell leszállni.:D Tehát leginkább az utazás és a helyszínre jutás a fő gondokozó, de hát majd megoldom valahogy.
Remélem sikerül minden olyan emberrel találkoznom, akikkel szeretnék, mert az utóbbi időben nem sűrűn leszek fenn Pesten, sőt.