2013. január 26., szombat

AMV - The Black Swan

Sziasztok! Íme, készen lett végre a legújabb AMV-m. Ez egyébként már egy nagyon régi project, valamikor 2012 elején kezdhettem el. A felénél egy kicsit kevesebbet megcsináltam, és aztán ott hagytam. Belekezdtem rengeteg újba, de valahogy egyik sem ért el az elkészülés fázisába. Most viszont összekaptam magam, amire nagyon büszke vagyok, és befejeztem. Nem kevés munka volt, tekintve, hogy mennyit maskoltam (persze, hogy nem bírtam ki..), de hősiesen álltam a próbát, és kivégeztem a drágát. Most erről a Finish him mondat jutott eszembe.:D Tehát ez egy eléggé pörgős számra megy (Story of the Year - The Black Swan), és nem is tudom miért választottam pont ezt. Tényleg nem emlékszem. Mindenesetre ez egy olyan darab, amire rettentően büszke vagyok, és már alig várom, hogy folytassam a következő félbehagyott projectemet.

Hogy mik vannak:
- Highschool of the Dead AMV - Lose My Life (Papercut Massacre - Lose My Life)
- Yugioh AMV - Diamond Eyes (Shinedown - Diamond Eyes) (ez a kedvencem :P)
- Fairy Tail AMV [GrayLu] - No One Else (Reachback - No One Else)
- Nyan Koi AMV [SumiyoshixJunpei] - Smile (Avril Lavigne - Smile) (nem szeretem Avrilt, de ez a száma azt hiszem illett a párosításhoz, ezért válaszottam)
- Fairy Tail AMV [GrayLu] - All About Us (Sonic Syndicate - All About Us) (ez nem biztos, hogy befejezésre kerül, ugyanis gyors, eszméletlenül gyors, és nem sok kedvem van hozzá)
- Shugo Chara! AMV [Amuto] - I'd come for you (Nickelback - I'd come for you) (körülbelül három másodperc van kész belőle.. de az ötlet megvan!:D)

Ezeknek nekiálltam még anno, szeretném most őket befejezni, ugyanis hamarosan telepítem újra a gépem, és nem akarok azzal vacakolni, hogy fájlokat keresgetek.
Egyébként rengeteg animét használtam ehhez az AMV-hez. Mix, ha úgy jobban tetszik. Huszonöt anime, kettő OVA és négy manga. A videó végén az összes cím szerint le van írva. Ja, és amúgy vicces, de nekem a vége tetszik a legjobban, amikor mennek az infók, nem tudom miért.xD
Remélem nektek is legalább annyira fog tetszeni, mint nekem.:)