2013. január 6., vasárnap

Design váltás

Amin már tegnap óta dolgozom. Ki tudja mikor le akartam már váltani a design-t, de aztán valahogy a lustaság sosem engedte, hogy igazából el is kezdjem. Most viszont megcsináltam, és az eredeti verzió hatszor jobban néz ki, de hülye blogspot miatt sok változtatást kellett vele csinálnom. Nem tudom hogyan lehetne ezt a nyomit átvinni html-s változatba, de biztos vagyok benne, hogy ahhoz megint egy egész napos kutatómunkát kéne végeznem, és akkor még neki se álltam az átalakításnak. Nem fogok ilyenekkel szórakozni, ez most így aránylag megfelel. Bár sokkal passzolóbbnak akartam a színeket, hogy főleg a sötétkék és az az erős pink legyenek a főszínek, nem is tudom miért lett a végén a szürke. Ezért utálom, hogy itt ilyen fogyatékos sablonokat kell használnom. Ahj.
Mindenesetre tetszik a fejléc. Pontosan ilyen beállású karaktert szerettem volna rá, aki éppen járkál, és ne tudjátok meg már hány éve akartam egy hasonlót alkotni. Azt hiszem most ez marad jóóó sokáig, mert ahhoz képest, hogy nem tudtam a fejlécet és az oldalt harmóniába hozni, tetszik. Egyébként ilyen az eredeti:
Ugye, hogy sokkal jobban néz ki? Na mindegy. Majd egyszer. És az a baj, hogy megint kedvet kaptam a html szerkesztéshez, és ezzel annyi a probléma, hogy tudom hiába állnék neki, úgy is abbahagynám. Meg tartalom ötletem sincs. Tehát gyorsan ki kell vernem a fejemből. Mindegy, ennyit szerettem volna, hamarosan jönnek a következő kritikák, addig is pápá mindenkinek.