2012. április 5., csütörtök

Helyzetjelentés animék terén

Szóval elég rég írtam már animékről, ezért most összegzem gyorsan, hogy mégis mi hogy van.

Ben-To: kilencedik rész jönne most, de egyszerűen soha nem jutok el odáig, hogy folytassam, mert állandóan valami másba akarok belekezdeni. Illetve mostanában állandóan amv-ken dolgozom, wowozok vagy simsezek. Ó hogy az a...
High School DxD: nem rég kezdett el vele foglalkozni az US, és hát gondoltam belenézek. Egyből beleszerettem, de erről majd később, amikor az utolsó részt is befaltam. Jelenleg az ötödik résznél járok, mivel a hatodiknak még nem dobtak ki feliratot, ami már kicsit esedékes lenne.
Mirai Nikki: a környezetemben rengetegen istenítették, hogy mennyire jó, s amennyire láttam képeket, elég idegbetegnek is tartottam. Nem is idegbetegnek, csak gyilkolászósnak.:D Oké, igazából csak Akise miatt kezdtem el. Mindegy, szóval ledaráltam rögtön tizenegy részt, most tartok a tizenkettediknél, és hamarosan jó lenne végre folytatni a tizenharmadikkal. Gyerünk te lusta disznó.
Saint Seiya: The Lost Canvas: még mindig a tizenkettedik rész környékénél toporzékolok. Egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy nézzem, pedig imádom. No mindegy, majd egyszer azt is kivégzem.
Naruto: szépen és nőiesen átugrottam a g*cibe azt a tetű sok fillert (százhetvenkettőnél hagytam abba, illetve gyorsban megnéztem a kétszázhuszadikat), és elkezdtem a Shippuuden-t, amiben most végzem a második részt.:D Mivel amúgy shounen-fightokról - révén, hogy soha nincs végük - nem kezdek külön bejegyzést, vagyis most nincs kedvem, ezért ide leírom az észrevételeimet. Először is olyan undorító fillereket, amiket a sima Naruto produkált a vége felé, még a Bleachben sem láttam. Lassan mozog, szánalmas grafika, logika teljes hiánya és még sorolhatnám. Nagy megkönnyebbülés volt, hogy le tudtam győzni belső démonaim, melyek mindig arra késztetnek, hogy amit elkezdek azt ne hagyjam abba. A Shippuu meglepően gyorsan halad történetben, még szinte el sem kezdődött, már két Akatsukis is feltűnt. Whoa! Sasorii meg DeiDei asd :D Szóval tök örültem a buksimnak. És azt hiszem élvezet lesz tovább nézni. A fillereket meg majd kivégzem valamikor... Ha már Naruto, akkor pont pár órával ezelőtt gondolkodtam rajta, hogy megveszem a manga negyedik kötetét. Höm.
Fairy Tail: az animével rendesen és szépen le vagyok maradva, legalább olyan négy-öt résszel, szóval majd bele kéne húzni, viszont a mangával haladok úgy, ahogy azzal kell. Elég idegbaszó, hogy olyan lassan halad a történet, és mindig a legjobb résznél mondanak endet neki, de azért kitartok. :D
Bleach: ... a mangát viszem folyamatosan, de ... az animével sehol sem vagyok. Vagyis azt hiszem olyan kétszáznál leragadtam. Pedig pont Ulquiorra harc jött volna. Maaajd nem tudom. Most úgy is abbahagyták, szóval szerintem lesz időm befejezni.
Kimi ni Todoke: elkezdtem az első részt, és ott abba is hagytam. Olyan idegesítő egy anime, hogy már a gondolatától is fáj a fejem. Azt hiszem ezen nem fogok soha túljutni. Már azon is gondolkodtam, hogy dobom az egészet a francba, de ugye én nem szeretek befejezetlenül hagyni dolgokat. Egyszer talán végigérek rajta...
Black Lagoon: nem haladtam, még mindig az ötödik rész jön. Ja, de. A negyediket néztem meg nem rég. Nem tudom miért haladok vele ennyire lassan. Pedig rengetegszer van hozzá hangulatom, mégsem állok neki.
Uta no Prince-sama Maji Love 1000%: milyen undorító neve van. Meg az anime is az, bár dobni nem akarom, mert a végére kíváncsi vagyok. Mondjuk egy tapasztaltabb animés, talán egy idióta is tudja, hogy a libafos szemű csaj senkivel nem fog összejönni, mert az ilyen bishivel agyon baszkodott animékben sosem jön össze senkivel a főszereplő csaj, de valamiért mégis vonzz. Majd meglátjuk.
Another: hamarosan jön belőle egy poszt.
Starry Sky: soha nem fogom befejezni, a mindössze tizenegy perc hosszúságú részei ellenére sem.
Tokyo Mew Mew: khm. Majd egyszer. :D
The Melancholy of Haruhi Suzumiya: Ebből is csak pár rész van vissza, utána jöhet a többi évad. Angolul már láttam végig, de őszintén semmire nem emlékszem. Egyszer talán ezzel is végzek.
Hell Girl 2. évad: amint a fent említettek közül egyet-kettőt kivégzek, szerintem ezt is befejezem. Bár ebből még legalább huszonegy rész vissza van.
Azt hiszem ennyi lenne a nálam most futó animék listája, és nagyon nem kéne még újnak nekilátni, ugyanis ezeknek is győzök a végükre érni. Sok sikert nekem. Jobban érzem magam most, hogy ezt így összegeztem.