2012. április 25., szerda

Szászke, Szászke, Szászkeee!

Eljutottam a Naruto Shippuuden első filler-részéhez (ami mellesleg semmi jóval nem kecsegtet). Ezt azt jelenti, hogy túl vagyok a naaaagy találkozáson, amikor is végre újra láthatjuk több év után Sasuket. Az egészbe még belerakták Sai-t, aki állítólag hasonlít az Uchihara, én ezzel azonban nem értek egyet. Sai kicsit buzis (ahogy mindenki mondja), Sasuke meg alapból buzi.:DDDDD Nem ám. Lényeg, hogy szerintem közük nincs egymáshoz sehogyan, és soha nem fogja tudni helyettesíteni a fekete hajút. Naruto persze akkora balhét levágott, hogy már én szégyelltem össze magam a Sakura-hatástól. A Kyuubis form nagyon vad, tetszik is, csak azért nem előnyös, hogy közben meg kinyírja Narut. Sakura egy vicc volt, mint mindig. Szart nem csinált, mint mindig. Pedig a Sasori harc után már-már azt hittem, hogy tényleg kikupálódott, oszt' tévednem kellett. Ez elszomorít.:D Lényegében elballagtak OrcsiMarcsi rejtekhelyére, hat epizód keresés után meg is találták az Uchihat, aztán fél évig álltak egy helyben, mint egy szar, hogy aztán Szászke leboruljon a porondról, kimutassa szeretetét és hiányát volt csapattársai felé, amit persze szánalmasan megpróbált titkolni, aztán hadonászott még egy kicsit azzal a karddal, amire azt hittem ki sem bírja húzni, aztán miután kiszórakozta magát, visszarepült a helyére, és valami eszméletlen jutsut akart bemutatni, de jött OrcsiMarcsi és Kabát, s leállították, majd tüzzé (nem is köddé asd) váltak. Hu. Széép hosszú mondatban összefoglaltam a lényeget.
Mire ezt a szart megtaláltam...